Specialista/specialistka marketingu
práce na hlavní pracovní poměr / přihlašování do 24. dubna 2022
Máte zkušenosti s online marketingem a rádi byste se v této oblasti rozvíjeli? Troufli byste si samostatně koordinovat projekty související s rozvojem webových stránek? Rádi a dobře píšete? Chcete být součástí týmu, který propaguje zábavní vědecký park? Toužíte realizovat vlastní nápady?
Jste svědomití, pečliví a také kreativní. Baví vás přemýšlet, jak věci dobře a zodpovědně propagovat – nastavit vhodnou cílovku, použít efektivní nástroje, pohrát si se slovy a fotkami? Samostatně spravovat téměř milionový rozpočet na online reklamu?
Na marketingové oddělení hledáme do týmu kolegyni či kolegu, která/ý je zásadní pro fungování a propagaci našeho science centra. Kromě každodenní práce na webu a při nastavování online propagaci, bude pánem/paní vlastních projektů, které si často i sám/sama vymyslí a dovede je až do zdárného konce, přitom myslí i na poslední detaily a ví, že za dokončení nese zodpovědnost.
Jedná se o zástup za rodičovskou dovolenou, ale nemusíte se bát – se schopnými lidmi se neloučíme.
Nástup od 1. června 2022.
Základní náplň práce
- příprava strategie online propagace
- realizace reklamních kampaní na FB a IG přes Business Manager
- koordinace externě realizovaných online kampaní (Sklik, GoogleAds, bannerové kampaně ad.)
- odpovědnost za budget pro online marketing
- dohled nad správou sociálních sítí Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, TikTok (pomoc s vyhodnocováním úspěšnosti kampaní a zpracování analýz)
- správa webových stránek vida.cz (odpovědnost za aktuální obsah)
- starost o e-shop (vývoj, správa, vyhodnocení)
- copywriting (tvorba vlastního originálního obsahu)
- příprava podkladů pro newslettery a koordinace jejich realizace
- rozvoj webových stránek, koordinace práce s externisty (programátor, SEO a PPC specialista)
- koordinace externích dodavatelů audiovizuálního obsahu (příprava videí)
Požadavky
- minimálně SŠ vzdělání (VŠ velkou výhodou)
- trestní a morální bezúhonnost
- dobré povědomí o světě online marketingu (hlavní kauzy, fakta o sociálních sítích, znalost nástrojů)
- propagační myšlení (podle konkrétního produktu vím kde, jak a komu jej nejlépe propagovat)
- zkušenosti se správou sociálních sítí a webových stránek
- pokročilá znalost anglického jazyka
- výborný pravopis a dobré stylistické schopnosti, práce s klíčovými slovy
- pokročilá znalost programů Excel, Word, Outlook
- znalost programů Canva a Busines Manager výhodou
- znalost nastavování kampaní přes Business Manager výhodou
- řidičský průkaz sk. B výhodou
- alespoň základní povědomí o tvorbě webových stránek (architektura, výkon)
Nabízíme
- práce na HPP, 11. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. ve výši 25510 – 33790 Kč měsíčně podle uznatelné praxe + osobní ohodnocení do 30 % po tříměsíční zkušební době
- různorodou práci, kde můžete realizovat své nápady
- možnost růstu – školení profesního i osobnostního rozvoje, kurzy angličtiny
- účast na tuzemských i zahraničních inspiračních služebních cestách
- samostatné spravování dílčích projektů i vlastního rozpočtu
- možnost ovlivnit směřování celé instituce (jedná se o strategickou pozici, která je součástí rozšířeného vedení instituce)
- služební notebook, služební telefon
- pracovní zázemí v příjemné kanceláři s veškerým komfortem
- stravenky
- 25 dnů dovolené
- pracoviště v Brně (u BVV)
Motivační dopis (max 1 A4), životopis (max 2 A4) a vypracovaný úkol (zadání zde→, max 1 A4) zašlete nejpozději do 24. dubna na Dany.Niksicova@vida.cz.
Pokud vás pozveme na osobní pohovor, uskuteční se buď 26. nebo 27. dubna. Prosím, počítejte se tím.
Přihlaste se i v případě, že nesplňujete všechny naše požadavky. Budete-li mít dobré argumenty, proč jste na pozici ti praví, rádi vás pozveme i v tomto případě.
Jak by mohl vypadat váš týden?
Nejprve s kolegyní proberete, co tento týden bude na sociálních sítích a co by bylo vhodné finančně podpořit. Pak nastavíte PPC kampaně na akci, která se koná za dva týdny. Vyberete správné okruhy, zvolíte vhodná slova i fotky. Spojíte se s externistou, aby nasadil ve vyhledávačích kampaně, protože se blíží velikonoční prázdniny a chceme zvýšit návštěvnost. Následně napíšete texty pro newsletter, vyberete fotky. Domluvíte se s externistou, aby poslání newsletteru zprocesoval. Celý týden doplňujete na web aktuální informace, někdy i celé články, texty sami tvoříte nebo vycházíte z už hotových. S účetním oddělením řešíte faktury za kampaně nebo storna nákupu přes e-shop.
Pečlivě hlídáte rozpočet online kampaní, abyste ho čerpali efektivně a rovnoměrně. V týdnu si najdete čas zjistit, jak postupují externisté na dlouhodobějších projektech, které jste jim zadali. Může jít třeba o rozšíření funkcionality stránek, doplnění rezervačního systému nebo rozvoj některé z webových aplikací či e-shopu. Jak dál rozvíjet web (jaké má plnit potřeby) zjišťujete od kolegů a je vaším úkolem jejich očekávání usměrňovat, aby byla realizovatelná. Na každotýdenních poradách zásadně ovlivňujete kreativní obsah kampaní ale také celé směřování instituce.
Jedná se o strategickou pozici, která je součástí rozšířeného vedení instituce. Několikrát do roka koordinujete vznik pop-vědeckých videí či promospotů s externími filmaři. Čekají vás zajímavé cesty po tuzemských i zahraničních science centrech, kde získáte cennou inspiraci. Pracujete pro instituci, jejímž cílem je ukázat veřejnosti, že věda je zábava.
Informace pro Vás
- nástup 1. června 2022
- práce na Hlavní pracovní poměr (HPP)
- přihlášky do 24. dubna 2022
- výběrové řízení se koná 26. nebo 27. dubna 2022
- motivační dopis (max 1 A4), životopis (max 2 A4) a vypracovaný úkol (zadání zde→, max 1 A4) zašlete na Dany.Niksicova@vida.cz